Ürün iadesi hakkında

İade etmek istediğiniz ürünü; orijinal ambalajı bozulmamış, hasar görmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla eksiksiz olarak 14 gün içerisinde adresimize teslim etmeniz gerekmektedir. Bu gibi durumlarda ürün Yurtiçi kargo aracılığı ile gönderiliyorsa iade masrafı Mobiltel'e ait olacaktır.

Orijinal kutusu ile ürünü, ürün faturasını ve iade sebebini içeren bir yazıyı Mobiltel İletişim Hizmetleri E-Ticaret Bölümü - Deposite AVM A1 Blok Depo Katı No:103 - 105 İkitelli / Başakşehir / İstanbul adresinegöndermeniz gerekmektedir.

Gelen ürün öncelikle İade Bölümümüz tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili teknik servisine ya da tedarikçi firmalara test etmeleri için gönderilmektedir.

İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

  • Ürünün faturası,
  • İade sebebini içeren yazı
  • 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Cep telefonlarının iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Cep Telefonu iadesinde;

Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.

Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
İadesi talep edilen ürünün, firmamıza ulaştığında sağlam ve iade koşullarına uygun olduğunun belirlenmesi halinde, bedeli tarafımızca 5 (beş) ile 7 (yedi) iş günü içerisinde ödeme şeklinize göre iade edilecektir. İadenin hesabınıza yansıma süresi, ödeme yaptığınız kredi kartının iade koşullarına göre değişilebilmektedir.

Ürün iadesi ve değişimi ile ilgili konularda sorularınız için iletişim formunu doldurabilir, siparis@mobiltel.com.tr adresine mail gönderebilir veya 0212 454 1000 nolu müşteri danışma hattımıza ulaşabilirsiniz

Satın aldığınız ürünün hasarlı çıkması durumunda,

Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler 30 gün içerisinde bildirilmesi dahilinde “arızalı yeni ürünler” sınıfına girer. Ürünlerin garantisi Samsung Türkiye tarafından verilmektedir. Arıza durumlarında Samsung Türkiye’nin 444 77 11 numaralı telefon numarasından ayrıntılı bilgi alabilir, size en yakın servis noktalarını online olarak görmek için Samsung Türkiye web sitesindeki http://www.samsung.com/tr/support/servicelocation/ sayfasından size en yakın Samsung servis lokasyonlarına ulaşabilirsiniz.

Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda,

Satın aldığınız Samsung markalı ürünler Samsung Türkiye garantisi kapsamındadır.

Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda Samsung Türkiye’nin 444 77 11 numaralı telefon numarasından ayrıntılı bilgi alabilir, size en yakın servis noktalarını online olarak görmek için Samsung Türkiye web sitesindeki http://www.samsung.com/tr/support/servicelocation/ sayfasından size en yakın Samsung servis lokasyonlarına ulaşabilirsiniz.

Satış İptal Bildirimi

Sipariş ettiğiniz ürünü iptal edebilmek için web sayfamızda yer alan "İletişim” formunu doldurup, iptal bildiriminde bulunmanız gerekmektedir. İptal işlemi tarafımıza ulaştığında iptal süreci başlatılacaktır. İptal süreci sonunda kredi kartınızdan çekilen bedel tarafımızca 5 (beş) ile 7 (yedi) iş günü içerisinde iade edilecektir. İadenin hesabınıza yansıma süresi, ödeme yaptığınız kredi kartının iade koşullarına göre değişilebilmektedir. Hafta sonu yapılacak iptal bildirimlerinde ilk iş günü iptali gerçekleşecektir.

Satış Destek Birimi

Web sitemizdeki tüm ürünler, web sitesinin genel işleyişi ve teknik sorunlar hakkında satış sonrası müşteri destek birimimiz hizmetinizdedir. Birimimiz haftaiçi her gün 08:00 – 18:00 Cumartesi saatleri arasında online ve telefon desteği vermektedir.

Telefon ile ulaşım için: 0212 454 10 00’u arayabilir, e-posta ile ulaşım için: siparis@mobiltel.com.tr adresine elektronik posta atabilir, web sayfamız üzerinden ulaşım için ise İletişim sayfasını kullanabilirsiniz.

SIK SORULAN SORULAR

Ürünlerinizin garantisi hakkında bilgi verir misiniz?

Ürünlerimiz Samsung Türkiye Garantilidir. Samsung, Türkiye'deki garantisi kapsamında olan cep telefonlarına kendi servis noktalarında hizmet vermektedir.

Listeye şu bağlantıdan ulaşabilirsiniz: http://www.samsung.com/tr/support/servicelocation/

Daha fazla destek için 444 77 11 numaralı Samsung Çağrı Merkezi'ni haftanın her günü 08:00 / 22:00 arasında arayabilirsiniz.

Ürünlerinizin teslimat süresi süresi hakkında bilgi verir misiniz?

Televizyon grubu haricindeki tüm ürünlerimizin ortalama kargoya verilme süresi 1 iş günü, en geç kargo teslimi sipariş tarihinizden itibaren 3 iş günüdür. Televizyon grubuna ait ürünlerin teslimi 3 ile 7 iş günü içerisindedir.

Üye Kaydı Yapamıyorum / Oturum açamıyorum sorunu yaşıyorum

HEDİYE ÇEKİ NO ve KUPON KODU'nuzu müşteri destek birimimize bize iletirseniz size yardımcı olabiliriz. Telefon ile ulaşım için: 0212 454 10 00’u arayabilir, e-posta ile ulaşım için: siparis@mobiltel.com.tr adresine elektronik posta atabilir, web sayfamız üzerinden ulaşım için ise İletişim sayfasını kullanabilirsiniz.

Aradığım ürün stoklarda yok mu?

Kampanya reklamında yer alan ancak web sitemizde yer almayan ürünler, Samsung Türkiye tarafından tedarik edilmesi ile birlikte web sitemizde de yer alacaktır.

TC Kimlik Numaram doğru olmasına rağmen sistem hata veriyor!

Sistemimiz güvenli alışveriş sağlamak amacı ile TC Kimlik numaranız ile doğum tarihinizi eşleştirmektedir. Doğum tarihi için sizden istenen bilgileri eksiksiz ve doğru şekilde sisteme girerseniz herhangi bir hata ile karşılaşmamanız gerekmektedir. Bu yönlendirmemize rağmen sorun devam ederse lütfen bize bildiriniz.

Sistem “farklı oturum algılandı” hatası veriyor

Aynı anda birden çok cihazda veya bir oturumu kapatmadan başka bir cihazda işlem yapıldığı zaman devreye giren bu koruma sistemi, müşterimizin alışveriş güvenliği için yapılandırılmıştır ve bu işlem her gece 00:00 itibarı ile sonlanmaktadır. Bu süre sonunda yeniden alışveriş yapamamanız durumunda sorununuzu bizimle paylaşmanızı rica ederiz.

Siparişim sizin tarafınızdan neden iptal edilmiş olabilir?

Siparişleriniz kampanya şartlarında belirtilen şartlara uymadığı için iptal edilmiştir.
Ücret iadeniz 1 hafta içerisinde gerçekleştirilecektir.